вівторок, 17 лютого 2015 р.

Spring Ball



1 КЛАС
Spring Ball

В школу „Центр надії”
Завітало сонечко
І забрало всіх гостей
Під свої долонечки.

                Сьогодні в цьому залі свято,
                    Ми дуже раді всіх вітати!
                    І сподіваємось, що кожен
                   Для себе щось узяти зможе.


  Хтось – настрій добрий запозичить,
  Бо посмішка усім нам личить.
  Хтось – слову доброму зрадіє,
  Бо про добро і мир усі ми мрієм.

A song “Peace like a river”.

In the merry month of May,
All the violets are gay.
They all dance, and sing, and say,
"Winter days are far away,
Welcome, welcome, merry May!"


Five spring flowers all in a row.
The first one said, "We need rain to grow!"                                       
The second one said, "Oh my, we need water!"                               
The third one said, "Yes, it is getting hotter!"                                    
The fourth one said, "I see clouds in the sky."                                   
The fifth one said, "I wonder why?"                                                      

Then BOOM went the thunder
And ZAP went the lightning!
That springtime storm was really frightening!
But the flowers weren't worried–no, no, no, no!
The rain helped them to grow, grow, GROW!

Пісня „Дощик”.
Знов на дворі дощик накрапає,
І чомусь так сумно стало всім.
Я веселу пісню заспіваю,
Може перестане плакать він.
Приспів:
Я свої долоньки простягну до неба,
Погойдаю хмарки голубі.
Сонечко хай сяє, а дощу не треба,
Чуєш мене, дощику, я кажу тобі.

2.
Кажуть, під дощем ростуть малята,
Тільки мама каже навпаки.
І не дозволяє нам гуляти,
Ось чому сумують малюки.
Приспів:

3.
Знов на дворі дощик накрапає,
І чомусь так сумно стало всім.
Я веселу пісню заспіваю,
Може перестане плакать він.
Приспів:

The days of Spring are here,
Warm, sunny days are near,
Flowers and bees, and birds in trees.
The days of spring are here.


Everything is growing,
The wind is gently blowing.
I see butterflies
I see flowers
Spring is here, spring is here.

A song  “Do What I Do”

Я всміхаюсь сонечку:
— Здрастуй золоте!
Я всміхаюсь квітоньці:
Хай вона росте!
Я всміхаюсь дощику:
— Лийся, мов з відра!
Друзям усміхаюся —
Зичу їм добра! (Двічі)

Пісня „Щастя і добра”

Неба вам, неба вам ясного.
Сонця вам, сонця золотого.
Злітної, злітної криниці.
Чистої, чистої водиці.
Щастя вам ,щастя і добра
бажаємо на довгії літа.2
2.Радості, радості й любові.
Щирості, щирості у слові.
Хай для вас розквітають квіти.
Люблять вас і шанують люди.






Немає коментарів:

Дописати коментар